Tuesday, September 2, 2014

Fantasiapelit



Eilen oli taas aika suunistaa Helsinkiin Fantasiapeleihin hakemaan saalista, joka viimeksi jäi saamatta. Fantsusta oli viime kerralla Anti Shine Matt Varnish päässyt loppumaan, mutta tällä kertaa sitä sitten sain. Mukaan tarttui myös jotain muuta pientä, niinkuin kuvasta näkyy.
Olin hiljaa mielessäni toivonut että löytäisin tuon France and allies kirjan Bolt Actioniin ja niinhän minä löysinkin! Sen lisäksi löysin myös paketin noppia Bolt Actioniin. Sääli vaan että nämä nopat on natsin harmaat, mutta parempi harmailla nopilla kuin ilman noppia niinkuin tähän asti on ollut. Nappasin mukaan myös muutaman paketin basetustarpeita ranskalaisia bolt action figuja varten.
Palaan tuohon ranskalaisten armeijakirjaan myöhemmin kun alan noista mun maalatuista ranskalaisista taistelujoukkoja muodostamaan.

Tänään illalla minun on tarkoitus mennä noppakerholle Saga pelipäivään tutustumaan Sagaan. Olen tuosta netistä jonkunverran lukenut, mutta mitään tarkkaa tietoa pelimekaniikasta tai muustakana minulla ei ole. Huomenna on vuorosssa sitten keskiviikon Bolt Action pelit. Tällä kertaa yritän muistaa ottaa kameran mukaan.

Nyt on muuten kuusi päivää, kunnes on aika palata takaisin töihin valtion kätyriksi sortamaan pahaa aavistamattomia matkustajia.

-Nojis

No comments:

Post a Comment